mandag 28. februar 2011

Så var det på'an igjen....

Ja, da var ferien bestilt.
Bare et problem...
DEN KOM RASKERE ENN JEG HADDE TRODD!!!!
Om 1 1/2 mnd reiser vi avgårde til Tyrkia, Side.
og mine ekstra "barselkilo"
(er vel lov å kalle det for det 2 1/2 år senere,ikke sant???)
sitter som støpt!
Panikken har tatt meg og lommeboka, å helsekosten
og matbutikkene får gjennomgå.
Slankesidene blir lest opp og ned i mente,
og matsekken blir mentalt forberedt på å krympe.
Jeg tenker selvfølgelig (som alle andre gangene) at denne gangen måååå
jeg klare det, og det har jeg tenkt til.
Jeg er nemlig veldig god å sette meg slankemål,
jeg er bare veldig dårlig å gjennomføre dem...

Et lite utvalg av dagens innkjøp.


Så om du har en blogg eller vet om noen sider med
fantastiske lette oppskrifter
Så vær så snill å si fra!!! :)
Ha en fin mandag alle tykke og tynne.
Dere normale også.

2 kommentarer:

Livy sa...

Heisann!
Tusen takk for koselig hilsen hos meg :) Koselig å se at du er tilbake i bloglandia igjen!

Så deilig med sydentur snart da, og lykke til med prosjektet frem mot avreise!

Ha en fin dag! Klem fra Livy

medina sa...

Hihi, kjenner meg igjen i det der.