søndag 3. mai 2009

Travel uke!

Da har vi hatt bursdag her i huset,
lille snuppa vår fyllte 2 år torsdagen som var! :D
Mamma's lille pike, er ikke så liten lenger!

Hun hadde en kjempefin dag,
med familie og masse gode venner!
Ikke minst masse flotte pakker, og kake i bøttevis.

Julian har vokst i rekordfart han også!
Han er en skikkelig aktiv krabat, og flyver rundt i gåstolen!
Den har han gått i siden han var 5 mnd,
men nå går han bevisst dit han vil.
Man må virkelig passe på kaffekopper og andre ting som står i hans nærvær,
De blir raskt tatt tak i,hehe.

Her er bursdagsjenta vår!
Med krona hun fikk i barnehagen!
Det var ei stolt lita frøken som kom hjem!


Kaker ja.. Har blitt noen denne uka.
Fil/Arsenal kaka over her skal ei som jeg har jobbet med tidligere ha.
Eller har fått.
Hun hadde tegnet opp på forhand hvordan hun ville ha den,
Så da var det bare å følge tegningene:)
Marsipankake med jordbær og banan!


Over her et mitt første forsøk på en topsy turvy!
Lærte en del, og vet hvordan og hva jeg må gjøre annerledes til en annen gang!:D
Inni denne er det en sjokoladekake med jordbærmousse.
Har laget enda en konfirmasjonskake denne uka,
men jeg glemte å ta bilde av den.... Travelt ja!
Har også hatt svigers her denne helga,har vært kjempekoselig!:)

Denne kaka hadde Tora med i barnehagen.
Det er ikke jeg som har laget figurene,
men min venninne Christine.
Hun har vært på besøk hele uka, og har vært til kjempegod hjelp,
og godt selskap!:)
Troms Folkeblad var på besøk da jeg pyntet denne og den nedenfor,
og jeg fikk et 2 siders oppslag i lørdagsbladet.

Denne over her var et lite Hastverksprosjekt!
Fant plutselig ut jeg skulle lage en marsipankake til Tora's bursdag
uten egentlig å ha tid til det.....
Såå kaka ble til mens jeg bakte....

Napoleonskake ble også servert!
Det er nydelig og ikke minst superenkelt og lage!
Kommer med oppskrift på den senere!!:)
Nå skal jeg slappe av, og se og få kommentert litt på bloggene deres,
Har vært dårlig med tid til blogging denne uka!


5 kommentarer:

medina sa...

Det var en koselig bursdag! Gullungan vokser så fort at man nesten ser forskjell fra dag til dag. stilige kaker!

Unknown sa...

Vart imponert over den topsy turvy kaka di:0)
Tak for at du delte framgangsmåte på Ben10-kaka med meg...
Desverre er printeren vår fullstendig ute av funskjon, så fekk ikkje anledning til å prøve den ut. Såg og at eg mangla litt utstyr, så her skal det handlast...Skal definitivt prøvast ut ved seinare anledning:9)
Vi enda opp med ei backgammonkake i stadenfor, og jubilanten var strålande fornøgd!!
Rakel har sett bilde av Hello Kitty kaka di, og den er bestillt til bursdagen...Så her er det berre å brette opp armane;9)
Klem

BeBe`s blogg sa...

Gratulerer med flott avisreportasje!:)

Anonym sa...

Korr artig å se dæ i avisa :)

Du e no så flink....
Kevin så bildet av Ben 10 kaka som du hadde, og han holdt på å gå ut av sitt gode skinn....det e næmlig hannes store helt :)
Sånn sku han ha neste år sir han :)

Klem :)

Meretekj sa...

Gratulere me dagen som Tora har hadd,og me flott avisreportasje:)
Du e bære råflink!!!