torsdag 2. juli 2009

Bryllupsnerver

8 dager igjen!!!
Sier seg selv at jeg ikke har noen tid til overs med blogging for øyeblikket..
Mellom kakebaking, innkjøp, prøving av klær, frisørtimer, middagslaging,
leking med barna, husvask, og mere til, og mere til
fikk jeg akkurat nok tid til å stikke innom her og si at jeg har ikke tid å stikke innom her!
Jeg tror vi har det meste under kontroll takket være gode medhjelpere,
men som dere vet er det aller mest som skal gjøres den siste tiden rett før.
uken etter bryllupet reiser vi på ferie.
Vi har kjøpt oss campingvogn så vi reiser med to vennepar til Luleå.
Forhåpentligvis avslappende for oss og herlig for ungene!
Bryllupsreiser får vi utsette litt,
kanskje vi tar oss en langhelg til det o'store utland etter sommeren.
Jeg får fortsette med siste innspurt!

2 kommentarer:

Hilde sa...

E når eg læs sånn her at eg ikkje får løst å gifte meg :p
MEN alt styr og stress e sikkert værdt d :) :)
Eg håpe dokker får en fin og minnerik dag :) :)
Og god tur på ferie, d finns ikkje nåkka bedre enn campingferie i sverige!!!!! :) :)

BeBe`s blogg sa...

Skjønner at du har mye å styre med for tida, men jeg tenker du/dere har alt under kontroll! Lykke til med den store dagen, og god tur på ferie!:)