mandag 22. juni 2009

Team Silje!

Ikke hver dag jeg har et eget team i ryggen?????

Ja, jeg er blitt drukket ut!
Har hatt en helt fantastisk dag sammen med mine beste venner!!:)
Ble tatt helt på senga lørdags formiddag av disse folkene i lilla skjorte!
fikk en mc jakke, mc hjelm og hansker i handa,
så jeg måtte kle på meg.
VARMT!!
Ikke lenge etterpå kom det en råstilig motorsykkel og hentet meg opp.
sola skinte, det var helt herlig!
Ble etterpå kjørt til en venninne hvor alle var samlet.
Der fikk jeg en råfin lilla topp, tiara, engelvinger og en tryllestav
og til slutt bind for øynene.
Ble "fraktet" ut i en buss og kjørt avgårde.
Bussen stoppet på Mefjord Brygge
en fantastisk flott plass sånn forresten :)
fikk en bikini i handa, og etterpå en våtdrakt. Ble kjørt ut i bananbåt
og etterpå i en annen liten gummisak hengende etter en båt!
UTROLIG MORSOMT!!!!! :)))
Etter den våte badeturen i det ikke så alt for varme vannet
havnet vi i badestampen.
Etter badeturen ble det grillet i grillhytta og der bel vi resten av kvelden!
Har desidert hatt min moromste kveld i hele mitt liv,
og er utrolig takknemmelig og glad for at jeg har så utrolig gode venner!!
Tusen takk Christel (min forlover) som sto i spissen for hele det flotte arrangementet,
og tusen takk Valborg, Ann-Silje, Hilde K, Carina, Ann, Lena, Silje L, Beate M, Maria V, Trude for at dere var med på planlegging, gjennomføring og ikke minst strålende humør på selve dagen!
Og Hilde S for det fine survivor-kitet jeg fikk, synd du ikke kunne være med!
Og Beate K som hadde meldt seg på men ikke kom seg med.
Og alle andre som gjerne ville være med men som ikke kunne av forskjellige årsaker.
Anbefaler alle i nærområdet og ta turen utover til Mefjord Brygge
Helt fantastisk plass for slike arrangementer!!

6 kommentarer:

Hilde sa...

åååå så artig :))
Kjenne eg får skikkeli løst å gifte meg altså, bare førr utdrekkningslage :p :p
Bra at du kosa deg og hadde en fin dag :)

medina sa...

Tenk så gode venner du har! Er glad for at de laget deg et "snilt" utdrikningslag:)

Hanne sa...

For en super dag venninnene ga deg. Enig med medina - jeg liker også best de litt "snille" utdrikningslagene.

Ann-Silje sa...

hehehe...... eg sei ikkje meir:)

Hilde H sa...

Synd man ikkje kunne være med... :(

Livy sa...

Høres ut som en suuuuper dag!