onsdag 18. mars 2009

Diverse Diverse....

Her er en "superdad" kake.
Marsipankake fyllt med bringebær og vaniljekrem.
En liten 15 cm's marsipankake med samme fyll
som overnevnte.
Om noen har lysst å begynne med kakedekorering
er kjøp av en 15 cm form et godt tips.
Da kan du bake en liten kake en gang i uka
uten å måtte kaste en masse kake!:D
Fin størrelse til ettermiddagskaffen.

Dåpskake til Marius.
Denne er fyllt med aprikos og valnøtter.
Her har jeg brukt hummelsenga som jeg
tidligere har laget arbeidsbeskrivelse på.
så ble det satt på et par sommerfugler i marsipan etter fotografering.
Denne kaken var 30 cm stor.

Dette er kaka jeg ble avbildet med da avisen Nordlys var her.
Den er fyllt med bjørnebær og vaniljekrem.
20 cm stor, også heelt passelig til dessertstørrelse:)


Og til slutt et lite bilde av Julian!:D
Han vokser så fort, over 5 mnd allerede,
det virker som jeg nettopp var gravid....






3 kommentarer:

BeBe`s blogg sa...

Fine kaker, men han på siste bildet var no den finaste!:o)

medina sa...

Supersøte Julian!! Som kan vise kor stor han er...

Anonym sa...

hei=)
Flotte kaker du har laget. Må si jeg er imponert :D Fant bloggen din igjennom nordlys, så håper det er ok at jeg titter innom=)

Tenkte å prøve meg på egen kake=) I den forbindelse hadde det vært veldig hyggelig om du kunne lede meg litt på riktig vei;)
Hvilken sprøytepakke trenger jeg?
Farger du marsipanen med spray?
Hva heter de utstanserne som lager de knøttsmå blomstene?Tror jeg har sett at de er blitt brukt til pynt nederst på kaken, v fatet=)
Kjøper jeg det overnevnte p www.festkaker.no, eller er det å få kjøpt i Tromsø?