mandag 7. september 2009

I dag har jeg bakt noe skikkelig godt!!!!

Men aller først må jeg vise frem bursdagskaken til min nydelige
tanteunge som fyller 7 år nå snart.
Feiringen hadde hun på søndag,
og det var som vanlig veldig koselig! :)
Under her er sjokoladekake med marsipan.


Men så til det good stuff!
Hvetestang med bær og vaniljekrem!!!
I oppskriften skulle det være solbærsyltetøy,
men det fant jeg ikke, men på coop prix fant jeg noe som het "hagebærsyltetøy"
og det var NYDELIG!!
Dette er desidert noe av det beste jeg har smakt på lenge!!!
oppskriften med fremgangsmåte finner dere her
Er nå ganske så mett etter å ha spist en halv stang til kvelds.
Jammilicious!!!!!!!

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

FY FELA FOR EI BURSDAGSKAKE!!!!! Amalie må jo være verdens lykkeligste tanteunge som får så nydelige kaker på bursdagen sin. Jeg har jo Kittykaka di klart i minne. Det var den som gjorde så jeg selv begynte å bake. Jeg har vært så kry av Barbiekaka jeg disket opp med denne helga, så kommer du med denne gedigne saken.... Ja ja. Jeg får bare øve. Har aldri laget stablekake... Tror det kan bli litt katastrofe.

Skal jammen meg prøve meg på den hvetestanga en dag. Takk for tipset!

medina sa...

Tror nok helt sikkert at vi kommer på besøk i morra ja.....

Siri sa...

Hei =)
Er så imponert av kakene dine at jeg prøver meg en gang til ;)
Er det mulig å få bestille en kake hos deg? =D

Hanne sa...

Linken til oppskrift på hvetestang med frukt og bær fungerer ikke lenger. Tenkte du ville like å vite det :-)