mandag 17. august 2009

BRYLLUPSREISE:D

Bryllupsreise helt alene hadde vi egentlig gitt opp.
Men takket være mine foreldre og svigerforeldre
er det nå gått i orden!!!!!!
Vi reiser en uke til Mallorca, Alcudia
i september, åååååååh, som jeg gleder meg!!!
Vi skal bare være kjærester en hel uke!!!!!!

Hotellet vi skal bo på er lite men med sjarm :)
Rett ved siden av byen og stranden
med et lite basseng med bar.

Leilighetene så ikke ut til å være så veldig små.

Har ikke vært i syden siden jeg jobbet som reiseleder
i varme strøk.
Blir rart å komme ned å være på andre siden.
Også reiser vi med konkurrenten til min tidligere arbeidsgiver,
men sånn måtte det bare blir da de har avreise her nordfra.
Åh, heerlig!! :D



2 kommentarer:

Hanne sa...

Så herlig - ei uke med bare seg selv å tenke på. Håper dere får det fint. Vi var i Alcudia høsten for to år siden, hele familien, og det var veldig ryddig, rent og "på stell" overalt. Også på stranda.
Og masse koselige restauranter.
Kos dere! :-)

Janne-Grethe sa...

Kos dokker masse på bryllupsreisen!! Vi var bare ei langhelg på storbyferie, og hadde det kjempebra!
Hotellet så da veldig bra ut:-)