fredag 12. juni 2009

Utfordring.

Jeg har blitt utfordret av bloggeren Elisabeth, så da er det bare å kaste seg i svaringa.

♥ Hva er du opptatt av for tiden?
Garasjebygging, hagearbeid, bryllup, oppussing, venner og familie.

♥ Hva har du på deg i dag?
Svart kosebukse og grå genser. Må legge til at det er kveld når jeg skriver dette!!

Hva skal du spise til middag?
Har spist pannekaker i dag...

Hva vil du gjerne lære deg?
Åh, det er så mye. Et helt nytt yrke, spansk, handarbeid, å trene regelmessig, lage spennende matretter, snekring og generell handverksarbeid, ja, spør meg heller hva jeg ikke kunne tenkt meg å kunne...

♥ Hva hører du på akkurat nå?
Disney Channel med Hannah Montana i bakgrunnen.

♥ Hvordan er ditt favorittvær?
Blå himmel og sol.

♥ Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå?
Å få alle endene til å møtes.

♥ Hva syns du om den personen som tagget deg?
Elisabeth oppdaget jeg ved en tilfeldighet, og gud så glad jeg er for det! Et av dagens høydepunkter. Skriver utrolig bra om hverdagens hendelser. Må bare le av hvert eneste innlegg.

♥ Hvis du kunne få et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det være?
Ååååh, det hadde vært noe!!! Ferdig innredet.... Jeg liker meg jo her vi allerede har kjøpt hus - på Finnsnes. Men kunne godt tenke meg en feriebolig i sørlige strøk!!!

♥ Hva vil du gjerne ha akkurat nå?
Barnhageplass til minstegutt, Friske venner og familie. og ei iskald bokscola!!!

Hva vil du gjerne bli kvitt?
Noen ekstra belastende kilo etter to tette fødsler....

♥ Hvis du kunne dra hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dra?
En plass ingen enda har oppdaget hvor alle lever etter naturen. Bare sittet i et tre og observert...
ELLER en herlig strand helt for meg og sambo med en egen tjener som serverte oss kalde drinker med paraplyer i og vifter med en liten vifte..............................

♥Hvilket språk vil du lære?
Spansk. Skulle aller helst ønske at jeg ville lært meg tysk, meg jeg klarer ikke det språket!!! *dååårlige minner til tyskundervisningen....*

Hva ser du etter i en venn?
Akkurat det mine venner har! De kjenner meg så godt (og motsatt) at de vet hva jeg tenker og mener uten at jeg trenger og si noe. Jeg evt at jeg kan ta en telefon, så stiller de opp.
Er så velsignet med at jeg har verdens beste venner!!! Kan ikke tenke meg at det finnes bedre venner i denne verden!!:)

♥ Hvem vil du gjerne møte?
Alle mine venner som bor langt borte,som jeg ser alt for sjeldent....
Og veldig gjerne Gud. Har nemlig et par spørsmål....

♥ Hva er favorittplagget i klesskapet ditt?
Koseboksa!!!

♥ Hva er drømmejobben?
Vet ikke helt. En jobb hvor jeg får treffe masse interesante mennesker med spennende utfordringer og ansvar. Skulle også ønske jeg var skuespiller, men da måtte det ha vært i toppliga, slik at jeg og Angelina jolie kjempet om de samme rollene. og det er vel ikke særlig sannsynlig.

♥ Har du noen favorittmodeller?
Nope.

♥ Hvis du hadde 1000 kroner nå, hva ville du brukt pengene på?
Klær.

Beskriv stilen din?
Ikke så spennende. Jeans, jeans og jeans. og en overdel.

♥ Hva var det siste motebladet du leste?
leser ikke slike...

♥ Den siste cd-en du kjøpte?
Emil i lønneberget. Men det var til likkja.

♥ Hva hørte du på da du ble tagget?
Summsummari.

♥ Hva vil du akkurat nå?
Sove.

Jeg vil tagge:
Hanne
Medina
Livy

1 kommentar:

Hanne sa...

Så morsomt å få et gløtt inn i Siljes tanker :-)
Takk for utfordringa. Siden jeg allerede har svart på "La meme" tidligere denne uka, har jeg ikke så mye nytt å tilføye. Antrekket i dag er brun, ny t-skjorte under en rutete sommerkjole. Middagen i dag blir baccalao i min svogers 50-årsdag.
Så kanskje du vil utfordre noen andre i mitt sted?
Ønsker deg ei super helg!
Pludrehanneklem