onsdag 25. februar 2009

Overvekt og mobbing.

Er alltid et aktuelt tema!
Det blir hele tiden fokusert på kosthold
og trening og nye slankekurer.
Spesielt i januar la jeg merke til
at omtrent alle ukebladene hadde slankeoppskrifter
med i bladene.
***
En av mine beste venner har nesten hele sitt liv vært overvektig
og møtt på både fordommer og mobbere.
I bloggen sin har hun skrevet et innlegg om nettopp dette.
hvordan hun har hatt det og følt det i alle disse årene!
Jeg anbefaler absolutt alle til å lese der inne,
det er virkelig en tankevekker!
*
Nå har hun gått ned 45 kg på få måneder,
og det har ikke bare vært enkelt!
Ann-Silje, du er enormt tøff!
Jeg beundrer ditt pågangsmot, og jeg er utrolig stolt
av deg både som går ut med dette og forteller hvordan du har følt det!
Jeg er utrolig glad i deg og stolt av deg!!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Eit følsomt tema som er viktig å sette fokus på!!
Flott Silje...

Ann-Silje sa...

ja eg e sikkeli tøff:) hehe... som sagt så går d fint at du har linket dette på din blogg:) og man skal ikkje tie om sånn her!
super gla i deg åsså vennen min!