fredag 30. januar 2009

Utfordringer og Award:D

Denne superflotte awarden har jeg fått hos
Hun har en utrolig flott, varierende og ikke
minst kreativ blogg hvor hun også skildrer små og store
ting fra hverdagen
Absolutt verdt et besøk!
Og Tusen takk for Awarden!!!!!!:)

Denne vil jeg gi videre til:
***

Sammen med awarden fikk jeg denne utfordringen:
VIS FRAM FAVORITTENE I KJØKKENSKAPET DITT!!
*
Vel...Siden store deler av dagen blir tilbringt på kjøkkenet her,
har jeg mange favoritter!
*
Men det jeg ikke kunne ha klart meg uten er
min kjøkkenmaskin og foodprossesor!
Har desverre ikke bilde av de, da de lå nedpakket..
Skjønner ikke hvordan folk klarte seg før de fikk slike;)
Den røde brødristeren er også veldig ofte i bruk her i huset!

Kan du skjønne hvordan jeg klarte meg i så mange
år uten brødboks???
En helt ny verden åpnet seg iallefall da vi fikk denne i hus.

KOKEBOKSTATIV!
En av verdens gode oppfinnelser!
Lage mat, uten og grise til de fine kokebøkene!:)

Mine alt for mange kakeformer!!!
Her er de siste anskaffede.
****
Så fikk jeg en utfordring fra Grys lille univers.
*
Vis fram bilde nr 6 i mappe nr 6 på pc'en,
eller bilde nr 6 bakfra på det minnekortet som står i kameraet nå.
*
Jeg har tatt sistnevnte!:)
Begge utfordringene sender jeg videre til de overnevnte
som fikk awarden!:)
***
GOD HELG ALLE SAMMEN!!!






1 kommentar:

Unknown sa...

Så gøy at du tok utfordringa, og takk for hyggelig omtale av bloggen min!!
Ha ein fin fin mandagskveld, klem