torsdag 22. januar 2009

Awarder!!!! :D

Jeg har fått 4 nye awarder!!!:)
Så koselig, TUSEN TAKK!! :)


Denne har jeg fått hos Kvardagsliv i Storemyra
Tusen takk!:)

Og vil gi den videre til:
Merete
Papirskreppa
Er så imponert over hva dere klarer å få til med papir og saks!!!

Denne flotte awarden har jeg fått hos

og vil gi videre til :
Kokeboka mi
For all inspirasjon jeg får av sidene deres

Here are the rules:
- Put the award on your blog
- Link the person you received your award from
- You can give the award to how many as you want
- Put links of those blogs on yours
- Leave a message on the blogs you have nominated


Jeg fikk denne hyggelige awarden fra Merete.
og vil gi videre til:

Alle dere som villig deler ut
små og store hverdagsopplevelser!:)

The award is called '
The Marie Antoinette' a Real Person, a Real Award.


The rules are:
1. Link to the person who gave you the award
2. Nominate 7 more persons
3. Link the nominees and let them know about this award
4. Post the award on your blog
Denne fine awarden har jeg fått hos Papirskreppa
og vil gi videre til:
Det finnes bare en av deg!!!

1 kommentar:

Ugla sa...

Tusen, tusen takk for awarden. Jeg blir like glad hver gang jeg oppdager at noen faktisk er innom kokeboka mi og å vite at noen setter pris på den er veldig hyggelig. Ha ei fin uke :-)