tirsdag 13. januar 2009

Mine drømmer om en dinosaur.



Herlig skapning,eller hva?
Dette er hva jeg drømmer om for tiden,
hva jeg tenker på før jeg sovner,
hva jeg tenker på , hva som
kverner inni hodet
mitt omtrent hele dagen.
Disse store, forferdelig stygge dyra som
tråkket ned moder jord før vi kom til verden.
Visste du forresten at Dinosaurene døde ut
under den store kritt/tertiær-masseutdøingen?


De er en besettelse.
Iallefall helt til Fredag.
Da er det over.
Tankene er borte, og de er ute av mitt hode.
Forsvunnet.


Og igjen sitter en glad liten gutt på 5 år
som har fått en dinosaurus kake
på bursdagen sin. For han elsker dinosauruser.
og for han er de nok ikke ute av hodet til fredag.


O'boykaken med nugattikrem....
Lyktes jeg? Nje.. både og. Begge var gode,
men kanskje ikke sammen.
eller? var de det?
barna ville ha mer.
Må nok eksprimentere litt til.
Men den blir skrevet ned.
Det blir den.

Ingen kommentarer: