torsdag 17. juli 2008

Jeg er blitt tagget!

Monica har tagget meg. De som blir tagget skal svare på spørsmål om seg selv. I slutten av innlegget kan man sende utfordringen videre til 6 andre personer. Deretter legger man igjen beskjed om at de er tagget og ber dem lese din blogg. La personen som tagget deg få vite det når du har lagt inn svar.

1. Hva gjorde du for 10år siden?
Da var jeg 14 år, skulle vel konfirmeres det året.

2. Nevn 5 ting du har/hadde på “ gjøre listen” din idag.
Vaske klær, lage middag, vaske gulvet, rydde i småtingene, se etter mer belysning til stuen.

3. Snacks jeg liker.-
Jeg lar denne stå fra Monica,hehe.
Melkesjokolade!! Må ha det, bare må ha det....


4.Ting jeg vil gjøre som miliardær.
Starte butikk, reise, bli gjeldsfri, og gi bort en del.

5.Steder jeg har bodd.-
Torsken, Finnsnes, Harstad, Tromsø, Lanzarote, Tyrkia.

De jeg vil tagge er: Bebe Medina og Cilla.

Ingen kommentarer: